Blog internetowy - reklama w sieci Blog o promocji stron poprzez umiejętnie wykonaną reklamę

Naturalne linki w artykułach sponsorowanych

Posted in:

Dla pozycjonera próbujące reklamować daną stronę www na określone słowa kluczowe i sprawić, żeby wyświetlała się w wynikach odnajdywania pod konkretną frazę na wysokich pozycjach, bardzo ważne jest zdobywanie cennych i wartościowych odnośników. Najlepiej też, aby były to całkowicie naturalne linki lub perfekcyjnie takie udające, umieszczane na tematycznych witrynach z wysokim TR, zaindeksowane przez roboty Google oraz dodatkowo mające dużą moc SEO, przenoszoną potem na docelową witrynę.

Jednym ze sposobności na ich zdobycie jest umieszczanie specjalnych artykułów na wybranych portalach www, gdzie w informacji takich tekstów zamieszcza się link do witryny ukryty pod konkretnym anchorem. Nie są to bez wątpienia typowe artykuły sponsorowane, jakie znaleźć można na wielu portalach internetowych, ale w każdej sytuacji zwiększają one tematyczną moc ukrytego w nich linka. Dzięki temu pozycjoner z dobrym skutkiem może unikać zjawiska ściganego przez Google, jakim są nienaturalne linki kierujące do danej strony. Nienaturalne w tym wypadku oznaczają odnośniki umieszczane na „podejrzanych” wortalach, klasyfikowanych przez wyszukiwarkę jako niedużo wartościowe, nietematyczne, niskiej jakości a w pewnych sytuacjach nawet jako typowe strony spamowe. Największą moc reklamową – i jedną z większych, jeśli chodzi o kontekst SEO – mają jednak linki umieszczane w treściach wspomnianych wyżej artykułów sponsorowanych. Dzięki nim internauci trafiają na docelową stronę dwoma sposobami – klikając w ukryty link oraz czytając treść tekstu i zapamiętując nazwę firmy lub produktu.

Comments are closed