Blog internetowy - reklama w sieci Blog o promocji stron poprzez umiejętnie wykonaną reklamę

Pozycjonowanie a nowi klienci

Posted in:

###

Misją pozycjonowania jak i innych działań marketingowych jest dotarcie z własną ofertą do nowych nabywców. A więc czy pozycjonowanie spełnia swoje zadanie, tak jak przykładowo. reklama telewizyjna czy też radiowa – oczywiście, że tak. Pozycjonowanie ma szereg zalet a dotarcie do nowych nabywców to tylko jedna z nich. Ale w jaki sposób możemy dzięki pozycjonowaniu zwiększyć liczbę naszych kontrahentów. Rozwiązania są dwa.

Pozycjonowanie spersonalizowanej strony internetowej. No jest prawdopodobnie to w znaczącej liczbie sytuacji wybierany rodzaj pozycjonowania stron w który inwestuje już zupełnie znaczna rzesza dużych a nawet nieznacznych firm. Dla niedużych firm jest to o tyle dobre, że pozycjonowanie jest tanie dzięki czemu nie musimy narażać się na wielką dziurę w budżecie.

Drugim sposobem jest pozycjonowanie pozytywnych opinii o mojej firmie w sieci. To, że użytkownik trafi na naszą stronę nie zapewnia nam, że ten klient zakupi nasz produkt. Czy także skorzysta z naszej oferty. Pozycjonowanie opinii czy tak zwany SEO PR umożliwia niezdecydowanym użytkownikom upewnić się co do rzetelności naszego przedsiębiorstwa. Jak to można dział. Klient początkowa trafia na naszą stronę – nie może się zdecydować lub także boi się, że dana firma jest nierzetelna. Postanawia więc odnaleźć opinie w sieci na dany zagadnienie. Jako, że pozycjonowanie pozytywnych opinii zapewni nam przychylność klienta. Mamy zwiększone szanse, że zdecyduje się na wybór naszego produktu.

Wybór stosownej firmy zajmującej się pozycjonowaniem jest trudną decyzja ponieważ podjęcie działań przez firmę z zewnątrz wiąże się z podjęciem wyborów o zawarciu umowy – warto dobrze przejżeć oferowane usługi SEO. W wielu sytuacjach jest to jeden rok a niekiedy dosłownie 3 dla tego powinieneś odpowiednie przeanalizować opinie o danej firmie jak i sprawdzić ich podejście do samego klienta. Wyszukiwania odpowiedniej firmy tak jak i każdego produktu powinnaś rozpocząć od odpowiedzenia naszych znajomych i skorzystaniu z ich rad. Jednak nie trzeba im ślepo ufać wiele osób ma możliwość nie zdawać sobie sprawy, że słowa zaproponowane przez agencje SEO są nieefektywne dla tego jeśli to możliwe powinieneś przeprowadzić dokładną analizę takich słów kluczowych. To w tej chwili po samych tyko słowach priorytetowych możemy wykluczyć firmy, które pozycjonowanie świadczą w nieodpowiedni metodę. W jaki sposób tego dokonać?

Na sam początek warto przyjrzeć się liczbie wyszukiwań generowanych przez dane słowa kluczowe. Następnie trzeba sprawdzić jakie progi wykorzystuje dane firma. Powinniśmy zwrócić na to priorytetową uwagę ponieważ kilka firm wykorzystuje niskie progi przez co będziecie zmuszeni zapłacić podobne kwoty za pozycje TOP 10 jak i TOP 1 przy czym liczba użytkowników odwiedzających waszą stronę będzie znaczącą niższa.

Comments are closed