Blog internetowy - reklama w sieci Blog o promocji stron poprzez umiejętnie wykonaną reklamę

Pozycjonowanie stron a PR

Posted in:

###

Pozycjonowanie stron www – prawdopodobnie każdy użytkownik Internetu zetknął się już z tym pojęciem. A dodatkowo, wielu osobom może się wydawać, że jest to dziedzina, którą można zajmować się zawodowo praktycznie bez żadnego doświadczenia. Ponieważ pozycjonowanie stron internetowych polega głównie na zdobywaniu linków, więc coraz popularniejsza staje się opinia, iż pozycjonowanie nie jest niczym niełatwym, wystarczy tylko siedzieć przed komputerem i spamować, gdzie się da. A to potrafi przecież prawie każdy…

Tymczasem pozycjonowanie stron internetowych jest dziedziną, w której sukces odnoszą rzeczywiście nieliczni. Mężczyźni i kobiety niedoświadczone, polegające na opiniach innych oraz dodatkowo na informacjach dostępnych za darmo w Internecie, w większości swoimi nieudolnymi staraniami doprowadzają do tego, iż dana witryna zalicza tzw. filtr albo ban w Google. Gdy trzeba w późniejszym czasie wydostać witrynę z filtra lub bana, pozycjoner amator w ogromnej liczbie przypadków wycofuje się, nie mając pojęcia, co dalej robić. Tak zatem poleganie na niedoświadczonym pozycjonerze albo własnoręczne pozycjonowanie może okazać się całkowicie nieopłacalne.

By ustrzec się przykrych konsekwencji związanych z nieumiejętnymi działaniami takich osób, warto skorzystać z usług kogoś polecanego przez znajomych, którzy mieli już okazję sprawdzić kwalifikacji danego pozycjonera. Właściwym wyjściem jest natomiast zapoznanie się z ofertą firmy, dla której pozycjonowanie stron internetowych to główna dziedzina działalności. Można wtedy mieć stuprocentową gwarancję, że poczynione starania nie pójdą na marne, lecz przyczynią się do wzrostu obrotów inwestycyjnych.

Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że pozycjonowanie i public relations można z sobą łączyć i razem wykonać coś co będzie współgrało ze sobą perfekcyjnie. Zwiększając co więcej sprzedaż naszego produktu. Jednakże jak to zrobić?

 Jak wiemy Public Relations w dużym stopniu korzysta z notek prasowych jako jednej z sposobów dotarcie do klienta z produktem. Bądź też drugim celem takiej notki jest kreowanie marki w oczach potencjalnych kupujących. Jedynym co należy zrobić to odpowiednie zoptymalizowanie danego artykułu prasowego dzięki, takiej optymalizacji nasza informacja dotrze do znacznie większej grupy zainteresowanym. Warto obsługiwać w takich artykułach bardzo niszowe słowa kluczowe. Dzięki temu pozycjonowanie wykona się prawie samoczynnie. Drugą pozytywną włąściwością takich artykułów jest fakt, że łatwo uda się w niego wpleść zagnieżdżone linki do naszej witryny. Takie linki wyglądają nadzwyczaj naturalnie, ponieważ nikogo wszak nie powinno dziwić, że w artykule o spisie produktów/usług danej firmy znajdzie się odnośnik do niej.

W jaki sposób więc zauważyłeś PR i pozycjonowanie stron można ze sobą łączyć. Powiedziałbym dosłownie, że należy to robić dla dobra firmy. Natomiast dlaczego firmy nie korzystają z takiej sposobności. Wydaje mi się, że nie posiadają odpowiednich kompetencji aby ten potencjał wykorzystać.

Zapraszmy do spojrzenia na nasz katalog firm.

Comments are closed