Hotel to miejsce gdzie właściwie każdy pragnie odpocząć, wyspać się. W zależności od tego jaki jest hotel, takie oczekiwania posiadają goście. Są hotele, gdzie można wyłącznie przespać się i ewentualnie coś zjeść i są hotele w których można korzystać z licznych atrakcji dla dzieci i dla dorosłych. Bez wątpienia do takich hoteli, gdzie jest masa atrakcji przyjeżdża się nie tylko po to, by przenocować, ale wypocząć w pewnych sytuacjach z całą familią. Można tam pobyć wspólnie korzystając z basenu, siłowni, sauny, placu zabaw dla dzieci. Miejsce w takich hotelach w gorących okresach powinno się rezerwować wiele poprzednio, by posiadać gwarancję, że uda się zarezerwować. W sylwestra jest dużo kontrahentów. W tym okresie czasu sporo ich przybywa i w pewnych sytuacjach na finalną chwilę nie ma wolnych miejsc, priorytetowo kiedy hotel przeprowadza sylwestra. Wówczas to część gości zostaje na nocleg, dla gości sylwestrowych może być wręcz rabat. To jaki i czy generalnie będzie to zależy kto prowadzi programy hotelowe. Niektóre hotele udzielają rabatów w ramach promocji danego miejsca. Wiedzą, że niższa cena w każdej chwili klienta przyciągnie. Jeżeli nie będzie takiego czegoś, ceny będą żelazne i nie ma żadnych zmian w cenniku, to nie jest znakomita sytuacja dla hotelu. Klienci mogą się tam zniechęcać. W znaczącej liczbie sytuacji przy wielkiej liczbie naraz czy po weselach negocjują ceny. Taka sytuacja być może jest wspaniała, bo klient który wynegocjuje wręcz bardzo nieznaczny rabat, jest bardziej zadowolony i dane miejsce kojarzy mu się pozytywnie. To w końcu o to chodzi, żeby tak się kojarzyło. Jeżeli jednakże nie odpowiednia osoba będzie zarządzała polityką cenową hotelu, hotel może na tym stracić. Ceny muszą być choć w paru procentach do negocjacji, w przeciwnym razie gość pójdzie do konkurencji. W tej branży w niektórych regionach w państwie jest bardzo duża rywalizacja, dlatego klient będzie miał niemało sposobów. Powinno się się zatem starać i walczyć o nabywców.
Comments are closed